.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح ذوالفقار توسط نيروي انتظامي مازندران

رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي مازندران گفت : طرح مرحله هشتم ذوالفقار در جهت کنترل و نظارت از واحدهاي صنفي استان توسط نيروي انتظامي در هفته جاري به اجرا در آمد .

سرهنگ" پاسدار اسماعيل نوري " افزود : طرح مذکور به منظور اعمال مقررات و ضوابط ، پيشگيري و مقابله با تخلفات ، جرائم و کنترل فعاليت صنوف بطور همزمان در 17 شهرستان تابعه و مرکز استان به اجرا در آمده است .

وي اظهارداشت : در اين مرحله از طرح از يکهزار و 305 واحد نقليه نظير تاکسي تلفني ، بنگاههاي باربري و تخليه بارها بازديد بعمل آمد و به 240 متصدي تاکسي تلفني تذکر کتبي و 129 واحد مذکور نيز اخطار پلمپ داده شد .

رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان تصريح کرد : ماموران در بازديد از واحدهاي صنفي دو هزار و 484 حلقه لوح فشرده ، 423 حلقه نوار کاست غير مجاز و يکهزار و 479 قطعه صور (ورق قمار ) مبتذل کشف و ضبط شد .

سرهنگ پاسدار" نوري " اضافه کرد : همزمان با اجراي طرح ذالفقار ، پليس راهنمايي و رانندگي استان نيز با شناسايي خودروهاي باربري متخلف 16 ميليون ريال اخطار پلمپ صادر کرده است .

وي از متصديان واحدهاي صنفي در سطح استان خواست ضمن رعايت کامل مقررات و ضوابط مربوط به اصناف ، هر گونه اطلاعات و اخباري را در زمينه تخلف و عدم توجه به قوانين توسط برخي از واحدهاي صنفي را به اداره نظارت و اماکن عمومي و يا به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.